Tellimuse vormistamisel täitke palun ostukorvi kinnitamiseks kõik andmeväljad.
Veebipoodi
www.betta.ee
haldab OÜ Agamiks registrikoodiga 10135770, asukohaga Võru 47C, 50111 Tartu.
E-poe klienditeenindus: E-R 8:00-17:00, tel 7367 324, e-post:
tellimused@betta.ee
1. Müügilepingu kehtivus, kauba ja hinnainfo
1.1 Käesolevad lepingutingimused kehtivad kaupade ostmisel
www.betta.ee
e-poest ning ei kohaldu kaupleja teistest müügipunktidest sooritatud ostudele. Lisaks käesolevatele lepingutingimustele kohalduvad e-poest ostu sooritamisega tekkivatele õigussuhetele Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.2 E-poes müüdavate toodete hinnad on kuvatud toodete juures, näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Toodete maksumusele lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
1.3 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist ning selle maksumus kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Suuremahuliste tellimuste täitmisel võib kaupleja Teile tellimuse kätte toimetada mitme eraldi saadetisena, kui kaupa ei ole võimalik pakendada ühte pakendisse.
1.4 Toodete valik, maksumus ning allahindlused kaupleja jaemüügipunktides ja e-poes võivad erineda.
1.5 Kaupleja jätab endale õiguse muuta e-poe kasutustingimusi, toodete ja teenuste hindasid. Tehingule kohalduvad kasutustingimused ja hinnad, mis kehtisid tehingu tegemise hetkel.
1.6 Toodete juures kuvatakse peamist tooteinfot. Tehniliselt keerukate toodete detailsed kasutus- ja hooldusjuhised lisatakse tellitud tootele kaasa ning e-poes kuvatakse selliste toodete kohta üksnes infot, mis on tarbijale vajalik toote sobivuse hindamiseks.
1.7 Toodete juures kuvatavad fotod on illustratiivsed ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda toote tegelikust väljanägemisest. Looduslikku päritolu tooted, sealhulgas kännud, kivid võivad olulisel määral tootefotost erineda.
1.8 Kaupleja ei taga e-poes kuvatavate toodete saadavust, kuna tegelik laoseis võib erineda müügiprogrammis kuvatavast laoseisust. Juhul, kui Klient esitab tellimuse ning selgub, et Müüjal toodet ei ole, ei ole võimalik antud tellimust täita.
1.9 Laoseisust puuduva toote korral pakub kaupleja võimalusel toote asendamist alternatiivse tootega.
1.10 Tagasimakse puuduva toote või toodete eest toimub 3-5 tööpäeva jooksul tellimuse esitamisest arvates.
2. Tellimuse vormistamine ja kättetoimetamine
2.1 E-poest toodete tellimiseks valige sobiv toode ning klikkige ostukorvi märgil. Toodetel, millel on mitu erinevat pakendisuurust, avaneb ostukorvi märgil klikates rippmenüü, millelt saab valida sobiva pakendisuuruse ning sellel klikates lisada see ostukorvi.
2.2 Pärast soovitud toodete valimist klikkige veebilehe paremal ülaservas asetsevale ostukorvi ikoonile, et suunduda tarneviisi valima.
2.3 Valige sobiv tarneviis, klikkige "Edasi" ning täitke kontaktandmete väljad ja kinnitage, et olete tutvunud käesolevate tellimistingimustega.
2.4 Ostu eest saate tasuda Maksekeskuse vahendusel pangalingiga, krediitkaardiga või pangaülekandega. E-poest tehtud ostude eest ei ole võimalik tasuda füüsilistes kauplustes kohapeal.
2.5 Pärast ostu kinnitamist saadetakse Teie e-postile automaatarve.
2.5 Müügileping jõustub pärast makse laekumist Müüja arveldusarvele.
2.5 Kaup väljastatakse postiteenuse osutajale üldjuhul 3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Harilik tarneaeg on 3-5 tööpäeva, maksimaalne tarneaeg kuni 14 päeva.
2.6 E-poest tellitud kaupa saab tellida DPD, Smartposti ja Omniva pakiautomaatidesse, Omniva postkontoritesse või tulla toodetele järgi Betta lemmikloomakauplustesse. Erimõõdulised tooted, mis ei mahu pakikappi ning tooted, mille kättetoimetamist soovib klient ukselt-ukseni, toimetatakse kliendini DPD või kaupleja enda kulleri vahendusel.
2.7 Kauplejal on õigus ohutuse tagamiseks pakikappidesse mitte tarnida tooteid, mis on kergesti purunevad ja mida ei ole võimalik purunemiskindlalt pakendada (eelkõige täisklaasakvaariumid).
2.8 Betta e-pood tarnib kaupa järgmistesse riikidesse:
Eesti, Soome (Itella vahendusel), Läti (Omniva vahendusel)
3. Tarbija taganemisõigus
3.1 Kliendil on õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
3.2 Lepingust taganemiseks palume saata taganemisavaldus e-poe klienditeeninduse e-posti aadressile
tellimused@betta.ee
hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Juhised toote tagastamiseks saadetakse kliendile kolme tööpäeva jooksul avalduse laekumisest.
3.3 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi toode olla kasutatud muul moel, kui selle olemuses, omadustes ja toimises veendumiseks ning selle pakend ei tohi olla rikutud ega hävinud. Kauplejal on õigus toote hinda alandada või toote tagastamisest keelduda, kui selle tagastamisel ilmneb, et toode ei ole samas seisukorras, nagu see oli kliendile tarnimise hetkel.
3.4 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui toode on defektne või ei vasta tellitule.
3.5 Kaupleja tagastab Kliendile kõik ostjalt saadud tasud viivitamatult kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul tagastatud toote kättesaamisest arvates.
3.6 Veebipood võib keelduda tasude tagastamisest, kui kaup ei ole jõudnud Müüjani või kuni ostja ei ole esitanud tõendit, et ta on toote üle andnud vedajale.
3.7 Kaupleja võib taganeda müügilepingust juhul, kui veebipoes on eksituse või tehnilise rikke tõttu toote hind oluliselt madalam toote turuhinnast.
4. Pretensioonide esitamise õigus
4.1 Tarbijal on õigus esitada toote kohta pretensioon 2 aasta jooksul ostu sooritamisest arvates, kui tootel ilmneb puudus, mis oli olemas müügi hetkel. Esimese 6 kuu jooksul ilmnenud puuduse korral eeldatakse, et puudus oli olemas müügi hetkel ning selle ümberlükkamise kohustus lasub Müüjal. Järgneva 18 kuu jooksul ilmnenud puuduse korral lasub tõendamiskohustus, et toode oli defektne müügi hetkel, ostjal.
4.2 Pretensiooni esitamiseks palume saata selle kirjalikult aadressile
tellimused@betta.ee
, näidates ära ostu sooritaja nime, kontaktandmed, lühikirjelduse avastatud puudustest ning ostu tõendava dokumendi numbri või pangakonto väljavõtte arve tasumise kohta.
4.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toote üleandmist ostjale.
4.4 Puudustega kaup eelkõige parandatakse või asendatakse. Kauba maksumus tagastatakse tarbijale üksnes juhul, kui parandamine või asendamine ei ole võimalik või on ebamõistlikult kulukas. Kauba parandamise, asendamise või maksumuse tagastamisega seotud kulud kannab kaupleja.
4.5 Veebipood lahendab tarbijakaebuse 15 päeva jooksul avalduse saamisest.
5. Isikuandmete töötlemine
5.1 Kaupleja kasutab Kliendi isikuandmeid üksnes tellimuse töötlemiseks ning kauba kohaletoimetamiseks kliendini.
5.2 Kliendi isikuandmeid edastatakse üksnes postiteenuse osutajale kauba kättetoimetamiseks kliendile ja volitatud töötlejale, AS Maksekeskusele maksete teostamiseks.
5.3 Isikuandmete vastutav töötleja on OÜ Agamiks, registrikoodiga 10135770.
6. Vaidluste lahendamine
6.1 Pretensioonid e-poe kohta palume esitada aadressile
tellimused@betta.ee
või telefonil 7367 324.
6.2 Juhul, kui kaupleja ja ostja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tingimused uuendatud: 20.02.2023
E-poe klienditugi:
tellimused@betta.ee
tel 7367 324
E-R 8:00-17:00
L-P ja riiklikel pühadel suletud